dinsdag 15 november 2011

Windlicht met Marianne Design mal



 Toen ik deze mal in de winkel zag, wist ik het meteen  KOPEN!
 Het "glas" heb ik zelf bruin gemaakt met diverse kleurtjes alcolhol inkt op een mica sheet.
 Het zijn stukjes van 8 bij 5 cm. Voor de deur heb ik een stukje eraf moeten halen,omdat ik graag het deurtje
 open wilde kunnen doen.


Ik heb er een bodem in gemaakt van hetzelfde papier. De bodem is 6x6cm en dan een opstaand randje van 0.75cm. En dit heb ik onderste boven erin geplakt. Is een priegelwerkje, maar het wordt er wel steviger door en het is meer af.  Een nep lichtje erin en het is een leuk effect in het donker.


Heb het idee niet helemaal van mezelf. Op het blog van Creadin staat beschreven hoe je deze mooie bovenkant kunt maken.
Ben er zelf erg tevreden over. Op de fancy fair van afgelopen zondag (kinderboerderij in Den Hoorn) heb ik er eentje van verkocht. En de mevrouw die hem kocht vond het dus ook erg mooi/leuk.

1 opmerking:

Kiek zei

Mooie sfeerfoto's!

Groetjes Monique