vrijdag 18 november 2011

Geen kaartje, maar lekkere taartjes

Ik maak kaartjes en mijn zus maakt heerlijke taartjes en taarten.
Voor de verjaardag van mijn dochter Jorine, maakte ze deze cupcakes.
Jorine lust geen botercreme,marsepein, jam . Dus vandaar dat dit cupcakes zijn geworden die niet gevuld zijn en alleen met water op elkaar geplakte fondant.

Ze is al echt een dametje :). Samen met mijn zus heeft ze de versiering uitgezocht en ook de kleuren.


Het zag er erg feestelijk uit. Ook de jongens durfden zich wel aan zo'n lekker cakeje te wagen, ondanks de meidenkleuren.

2 opmerkingen:

Joan Ottevanger zei

Ze zien er super uit.Om zo in te bijten.

Gerda zei

Inderdaad!! Ze zijn enig! Ik heb ze nog nooit gemaakt met rolfondant. Meestal gebruik ik Icing ( soort glazuur) en die decoreer ik nar weer met bloemetjes die je kanr en klaar kun kopen. Maar botercreme is ook erg lekker. je moet er alleen niet te veel van eten. Wat een leuk blog heb je trouwens. Ik ga je volger worden.

Groetjes,
Gerda