maandag 7 mei 2012

Seringen uit de tuin van mijn ouders

In de tuin van mijn ouders staat een grote seringenboom. En dit jaar zaten er heel veel mooie bloemen aan.
Ja, zaten, want hij heeft voor mijn moeder en zus ook een aantal takken eraf gehaald.
En ze ruiken zo lekker!



Heb er twee mooie plaatsjes voor gevonden. De bovenste is in een klein puddingpotje op een dienblad en daarachter in een hoge glazen vaas.
De tweede bos staat op tafel in een dierbare lampetkan, nog van mijn schoonvader.

2 opmerkingen:

Kiek zei

Wat een mooi plaatje zo. Ik zou ze wel willen ruiken! Haha misschien kom ik straks nog wel even langs om dat daadwerkelijk te doen.
Ben nu nog druk met dat ene project.......

Groetjes Monique

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Ziet er prachtig uit zo! En wat zullen ze lekker ruiken!
Groetjes, Yvonne